شنبه ۲۴ ارديبهشت ۰۱
درود بر علاقمندان به دنیای ساخت و توسعه ی بازی های رایانه ای؛
در این مقاله هدف آموزش ترسیم نقشه ی زمین بازی برای انواع بازی های دیجیتال و حتی شاید گیم برد می باشد که شامل سر فصل های زیر است:
مقدمه : حداقل دانش لازم
فصل یک : دریافت یا ایجاد استوری برد
فصل دو : اصول و مبانی طراحی هرگونه نقشه و سپس وارد کردن استوری برد به یک نقشه
فصل سوم : نرم افزار ها و ابزار های فیزیکی لازم
فصل چهارم : ایجاد مپ و جایگذاری کاراکتر و تحویل زمین به دیگر همکاران توسعه دهنده
خب شاید تا قبل از خواندن این مقاله بدون هیچ دانش خاص یا اصولی سعی به ایجاد و طراحی مراحل خود میکردید اما جالب است بدانید این فعالیت در رشته بازی سازی خود شاخه ای مستقل و دارای اصول چند گانه ی بنیادی است که هر شخصی با یادگیری این اصول خواهد توانست مراحل بازی مورد علاقه و مد نظر خود را ایجاد کند.
نویسنده ی متن و جمع آوری منابع تاریخی: آرین امینی…
ادامه دارد...